Top اصفهان Secrets

Wiki Article

This exquisite mosque, with its legendary blue-tiled mosaics and its fantastic proportions, types a visually beautiful monument at The top of Esfahan's principal…

برخی از مجتمع‌‌های تجاری اصفهان، سیتی سنتر، مجتمع پارک و مجتمع کوثر هستند. 

شرکت پیروان اندیشه‌های قائم در ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ به نام کاظم صدیقی و دو پسرش، محمد‌مهدی و محمد‌حسین، به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: ادامه واکنش‌ها به ''سیسمونی لاکچری''؛ خودداری قالیباف از موضع‌گیری

برای اجاره هر نوع اقامتگاهی، کافی است در سایت جاباما تاریخ رفت و برگشت سفر خود را مشخص کنید؛ تا لیست مکان‌های در دسترس برای شما به نمایش دربیاید.

Cite Though every work continues to be manufactured to adhere to citation model procedures, there might be some discrepancies. You should check with the right type handbook or other sources For those who have any queries. Pick Citation Style

کاشی‌کاری مختلف، نداشتن مناره، نورپردازی‌های جذاب و خلاقانه و ورودی ۲۸متری مسجد و ده‌ها ویژگی دیگر این مسجد را از سایر مساجد متمایز می‌کند.

در گوشه‌ای دیگر از این استان، یکی از بزرگ‌ترین تعزیه‌های ایران در نوش‌آباد شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان این مراسم، یکی از قالی‌های امامزاده سلطان علی بن محمد باقر (ع) را به یاد قالی که پیکر امامزاده در زمان شهادت در آن پیچیده شده بود، در چشمه‌ای می‌شویند؛ گروهی نیز به‌نشانه نبرد نمادین با قاتلان امامزاده، چوب‌‌دست‌های خود را در هوا تکان می‌دهند. قدمت این آیین سنتی به ۱۰۰۰ سال می‌رسد.

با توجه به توریستی‌بودن شهر اصفهان، هتل‌های زیادی در آن فعالیت می‌کنند که طیف وسیعی از مهمان‌سراهای ارزان تا هتل‌های میان‌رده و هتل‌های لوکس و گران را شامل می‌شوند.

اگر اهل فست‌فود هستید، فست فود آرابو، کافه رستوران هرمس، کافه رستوران آرکا، فودکورت سیتی سنتر و رستوران بن اپتی، باب سلیقه شما خواهند بود.

جایی در دل بافت تاریخی شهر از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می‌شود. بعد از این بازار سنتی به مراکز خرید ???? مدرن و پاساژها می‌رسیم. برای یک خرید چند ساعته می‌توانید به مراکز خریدی مانند سیتی سنتر و یا مرکز خرید جلفا مراجعه کنید.

مسجد امام که حالا کاشی‌کاری‌ها و حجاری‌های آن هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند، به دستور شاه عباس اول صفوی ساخته شد.

پارک های اصفهان نیز از مقاصد تفریحی دلنشین برای گردشگران هستند. این پارک‌ها که در قسمت‌های مختلف شهر قرار دارند، با دسترسی و امکانات مناسب، می‌توانند ساعاتی دل‌انگیز را برای شما رقم بزنند.

Report this wiki page